.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقصد بعدی سعادتی کجاست ؟
ارتباط عزل سعادتی با رد صلاحیت قهرمانی و میزبانی از آیت الله جنتی
یک منبع مطلع خبر از عزل چندین مسئول استانداری گیلان در چند روز آینده داد. وی اذعان کرد پیغام‌هایی به یکی از مدیران تازه منصوب شده در استانداری رسیده که ” استعفا بده و گرنه عزل می‌شوی “
ارتباط عزل سعادتی با رد صلاحیت قهرمانی و میزبانی از آیت الله جنتی

یک منبع مطلع و آگاه که خواست نامش فاش نشود درگفتگو با سايت محلي ۸دی خبر از عزل چندین مسئول  استانداری  گیلان در چند روز آینده داد. وی اذعان کرد پیغام‌هایی به یکی از مدیران تازه منصوب شده در استانداری  رسیده  که ” استعفا بده و گرنه عزل می‌شوی “

وی حضور برخی چهره‌های نزدیک به بعضی نمایندگان را دراستانداری وهمچنین عزل آقایان “م.ب” و “ن” و “م.ب” را در روزهای آینده قطعی دانست.

این منبع نزدیک به استانداری افزود: بعضی افراد منصوب استاندار سابق با دادن اطلاعات غلط به مدیرکل دفتر سیاسی ریاست جمهوری زمینه‌های این تصمیمی‌رئیس جمهور را فراهم کردند و در هنگام انتصاب استاندار جدید توصیه‌هایی برای حفظ آنها دراستانداری از سوی تهران انجام گرفت.

وی ازمهمترین دلایل برکناری سعادتی را رد صلاحیت قهرمانی برشمرد و گفت: رد صلاحیت قهرمانی را بعنوان یک ضعف از سعادتی برشمردند و همچنین میزبانی او از حضرت آیت الله جنتی در مراسم هفتم تیر یکی دیگر ازاین دلایل است.

این منبع مطلع با اشتباه  سعادتی در استفاده از برخی افراد گفت: بعضی از انتصابات سعادتی در استانداری اشتباه محض بود.

وی درخصوص شایعه دیدار سعادتی با قالیباف وعلت عزل وی به این دلیل گفت: این خبر کذب محض است و سعادتی به علت تفکرات کارگزارانی قالیباف،به او اعتقادی ندارد.

وی عنوان نمود سمت بعدی سعادتی  به احتمال قوی استانداری خوزستان خواهد بود ولی شرط وشروط‌هایی برایش گذاشته اند که پست آینده سعادتی در چند روز آینده مشخص خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تقوی 16 شهريور 1391
اینها حرف آنهایی است که منافع شان را از دست داده اند. سعادتی کار بلد نبود. همه می دانند رد ( باصطلاح) صلاحیت !!! قهرمانی سیاسی بوده مثل بیشتر رد صلاحیت های دیگر. اگر چه بهمین دلیل قهرمانی الان محبوب ترین است.
نعمتی 16 شهريور 1391
بابا بی خیال هر کسی به هر دلیلی از مقامش عزل میشه شروع میکنن به داستان سرایی و اگر مسئولین تا زمانیکه مسئولیت دارن همه چیز عالیه و حتی وقتی خودشون جاگزین مسئول قبلی میشن هیچ ایرادی نیست و نه انحرافی نه بی بصیرت ونه .... وجود ندارد ولی همینکه از پست و جایگاه هشون عزل میشن شروع میکنن به بیان مطالب خلاف واقع و فکر میکنن مردم الان براشون گوسفند قربونی میکنن و یا .... چه بدبختی الان دوباره استاندار و یا .... بشه دوباره همه چیز خوب میشه
یکی مثل خودتون 17 شهريور 1391
قدرت طلبان و تملق گویانی که برای دو روز بی ارزش دنیا و ماندن در راس قدرت، دین شان را فدای دنیای خود و دیگران کرده و مست قدرت می شوند و آن روزهایی که محمود کبیر را جانشین خمینی کبیر می کردند، می بایست به این روزها هم فکر کنند!مگه دنیا چقدر ارزش داره که خوشنامام جامعه را برای بالارفتن خود نردبان کرد؟اف بر این دنیا! - یکی مثل خودنون
نا شناس 17 شهريور 1391
مملکت مگر قطع رجال است که افرادی برای دریافت پست این همه جاوجنجال راه می اندازند اقایانی که ادعا دارند نباید دنبال پست برند ریسمان واسمون را به هم می دوزند تا به پست برسند در جایگاههایی که بودند برای مردمی که سنگش را به سینه می زنند چه کردند؟
رضا 17 شهريور 1391
انحصار طلبان به جان هم افتادند. چون درست نمی گویند و حسن نیت ندارندبر انداخته می شوند . اگردیگران اقدام نکنند خودشان به دست خود شان برانداخته می شوند.
رضا 17 شهريور 1391
انحصار طلبان به جان هم افتادند. چون درست نمی گویند و حسن نیت ندارندبر انداخته می شوند . اگردیگران اقدام نکنند خودشان به دست خود شان برانداخته می شوند.
نا شناس 18 شهريور 1391
هر شخصی توانایی انجام کار داشته باشد باید بماند و به مردم خدمت کند و اگر نتوانست مناسب آن است که جای خود را به شخص دیگری دهد استاندار جدید گیلان فردی شایسته و جانباز بوده که لازم است همه برای کمک به آبادانی و پیشرفت امور استان به وی کمک نمایند
بابایی 18 شهريور 1391
رد صلاحیت مدیران کارآمدی مانند قهرمانی برای مردم قابل هضم نیست. کسی که استاندار محبوب مردم و مورد تایید کامل دولت بوده و حالا هم سفیر کبیر است. نظام را نباید هزینه مدیران ضعیفی مثل سعاد تی کرد. اعتماد مردم ارزان بدست نیامده است. قدر این ثروت را بدانیم. شهدا ناظرند.
نا شناس 19 شهريور 1391
سعادتی اگر خوب کار می کرد و مردم خوب گیلان از وی راضی بودند هیچ مشکلی پیش نمی آمد لذا به لحاظ اخلاقی و شرعی درست نیست که عدم کارایی او را به قهرمانی نسبت دهیم قهرمانی خود از مدیران دلسوز و مورد تائید دولت خدمت گزار بوده که پس از سال ها تلاش و زحمت در داخل کشور با نظر دولت محترم وارد عرصه سیاست خارجی و بین المللی شده است بیائید نام نیک افراد را به خاطر خدا خراب نکنیم زیرا ما همه در محضر خدائیم.
نا شناس 19 شهريور 1391
این آقا اصلا اینکاره نبوده و نیست. یعنی چه که تعرفه شده برای استاداری خوزستان؟ میخواهد آنجا را هم به گند بکشاند؟
مبين 21 شهريور 1391
يك پايگاه مقاوت بهش بدين شايد بتواند بادامادش آنجارا اداره نمايند ;iكه بعيد است گاف نداشته باشد!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.398 seconds.